Program pro fotografy

Nabízíme individuální spolupráci profesionálním fotografům, kteří lektorují, mají své vzdělávací programy nebo posouvají fotografický trh na vyšší level jakýmkoliv jiným způsobem. Externí spolupráci rozdělujeme do třech základních kategorií – tvůrce, ambasador, inovátor. Při rozhodování o spolupráci nás zajímá žánr fotografie, kvalita fotografií, edukace klientů, edukace fotografů a trhu celkově, aktivita online i offline, pravidelnost spolupráce a další potenciál.

TVŮRCE

Vizuální obsah

Během produktového focení, (které si zajišťujeme sami) potřebujeme ilustrační fotografie do našich paspart a dalších produktů s co možná největší rozmanitostí. Hledáme žánry jako je portrét, rodina, svatba, new born, business a další. Poskytnuté fotografie přijímáme v digitální podobě a sami si zajišťujeme tisk. Výměnou nabízíme jednorázovou slevu do e-shopu. Výše slevy se odvíjí od počtu poskytnutých fotografií a délkou doby po kterou lze fotografie používat. Jedná se o jednorázovou spolupráci, kterou je možné při spokojenosti obou stran opakovat.

AMBASADOR

Referenční spolupráce

Tento typ zahrnuje kromě spolupráce TVŮRCE také referenční program. Ambasadorství je určeno především pro ty fotografy, kteří splňují některý z následujících bodů: edukace fotografického trhu, pořádání besed, workshopů nebo kurzů, online dosah, pravidelný objem klientů v měsíci apod. K této spolupráci je nezbytné, aby fotograf rozuměl trhu a měl zájem o jeho růst. Tato spolupráce je tedy založená na referenčním marketingu online nebo offline. Oproti této spolupráci nabízíme členství v rámci edukačního portálu Academa, dlouhodobé slevy na e-shopu LAFOLIO a spolupráci na dalších projektech.

INOVÁTOR

Inovátor – člen týmu

Člen týmu je někdo, kdo zvládne spolupráci na úrovni tvůrce i ambasadora a bude se chtít aktivně podílet na inovaci našich produktů. Je to fotograf, kterého pustíme velmi blízko k tomu, jak se co dělá. Jsme schopni nabídnout exkluzivní ceny za inovátorský přístup. Inovátorským přístupem myslíme především tvorbu vlastní kolekce produktů, testování stávajících a nových produktů, konstruktivní zpětná vazba apod. Měl by to být fotograf, kterému je naše práce velmi blízká a ztotožňuje se s naší vizí, tj. budovat hodnotu fotografie prostřednictvím zkvalitňování služby a finálních produktů.


DALŠÍ KROKY

Při poskytnutí fotografií je třeba, aby fotograf písemně doložil, že smí v této záležitosti použít fotografie a má k nim autorská práva, která poskytuje třetí osobě (LAFOLIO s.r.o.). Zároveň vytvoříme ujednání, která bude jasně definovat práva a povinnosti obou stran – pořádek dělá přátele. Pokud máte o spolupráci zájem, věnujte pozornost krokům níže a napište nám prosím na email planning@lafolio.cz s předmětem SPOLUPRÁCE FOTOGRAF. Nejde nám o dokonalý dojem, ale lidskost, přátelskost a relevantní informace.

  • O jaký typ spolupráce máte zájem?

Kdo se zná lépe než člověk samotný? Typ spolupráce, na který se hodíte není na nás, ale na vás. Jen vy tušíte, co můžete zvládnout a co by vás bavilo, naplňovalo a v čem se cítíte jako ryba ve vodě. Navrhněte prosím tedy typ spolupráce, pro který si myslíte, že se hodíte.

  • Kolik času můžete věnovat naší spolupráci?

Zároveň se prosím zamyslete nad rozsahem spolupráce tak, aby pro vás byla časově snesitelná. U tvůrce se jedná tedy o objem fotografií a pravidelnost spolupráce. U ambasadora je to například výčet aktivit. Inovátor je vše zmíněné a k tomu ještě nějaký čas navíc při komunikaci s námi.

  • Jak by podle vás měla fungovat spolupráce?

Finální nabídku odměn jsme již nastínili. Bude se jednat převážně o slevy na našem e-shopu nebo partnerských projektech jako je Academa. Jaká by měla být výše odměny, aby pro vás byla spolupráce motivující? Můžeme nabídnout něco jiného za vzájemnou spolupráci? Dejte nám vědět!

  • Co bychom o vás měli vědět?

Zajímá nás samozřejmě vaše tvorba (ideálně přes odkazy na web nebo sítě). Na jakých sítích trávíte čas? Nemusíte být nutně aktivní, ale třeba scrollujete celý den Pinterestem nebo Linked-inem a to bychom rádi věděli. Cokoliv dalšího nám o sobě napíšete, bude bonus navíc – například přístup k focení, k lektorování, jak by mohla naše spolupráce vypadat a jak se vzájemně můžeme podpořit.


CO BYSTE O NÁS MĚLI VĚDĚT VY…

  • Budujeme brand.

Jsme nováčci, úplní zelenáči. Ve firmě jsme nyní 3 a máme podporu mnoha dalších externistů, kteří se starají o účetnictví, web, sítě, marketing apod. Pořád chybujeme, tím se učíme a posouváme dále. Takže je dost možné, že nám to neklapne na první dobrou, ale budeme rádi, když s námi budete hledat cesty, jak by to mohlo jít, namísto hození flinty do žita.

  • Rozvíjíme portfolio našich produktů.

A není to vůbec lehké. Nikdo z nás není produktový designer. Máme “jen” zkušenosti z praxe a vycházíme ze selského rozumu. V době ekonomické krize, pandemie a války se potkáváme s komplikacemi, které by jinak přišly až v horizontu několika let. Snažíme se i navzdory chybějícím materiálům rozšiřovat nabídku produktů. Nový produkt vezme několik měsíců, než se z myšlenkové fáze stane prototyp nebo dokonce skladová položka.

  • Máme odpovědnost za…

…naše zaměstnance, spolupracovníky i externí kolegy. Pro všechny chceme vytvořit nejlepší pracovní podmínky tak, aby se do práce těšili, dělali ji s láskou, péčí a co možná nejvyšší kvalitou. Máme odpovědnost také za naše zákazníky, kteří na nás spoléhají a naše produkty doručují svým klientům. Reklamace ze strany klienta je pro nás nepřípustná, protože poškozuje jméno nejen naše, ale i jméno fotografa a tohoto jsme si vědomi.

Toto všechno nás baví, ale také to na nás dává obrovský tlak, abychom doručili vše v nejvyšší možné kvalitě jak našim zákazníkům, tak našim zaměstnancům. Proto se často některé věci protahují a trvají déle, než je plánováno. Některé věci zkrátka musejí dozrát, třeba jako vzájemná spolupráce. Děkujeme za váš čas. Pokud se nám ozvete, obdržíte potvrzující email. 🙂